Produktgruppe: Procon DigitalKommune

  • Procon Digital KommuneVert

    Procon Digital KommuneVert

    Procon Digital KommuneVert®

    Procon Digital KommuneVert® er en avansert og unik løsning utviklet av Procon Digital AS siden 2005, og som løpende har blitt videreutviklet sammen med kommunene etter lansering. Procon Digital KommuneVert® inneholder en rekke ulike digitale selvbetjeningsmoduler, og som sørger for å etablere en løsning tilpasset den enkelte kommune og den enkelte lokasjon.

    Procon Digital KommuneVert® øker effektiviseringen for både kommunen og innbyggerne ved bl.a. et mer effektivt besøksmottak der kvaliteten på ansiktet som møter innbyggeren er optimal. Løsningen gir en svært god gevinstrealisering for kommunen.

    Kontakt oss →

    Procon Digital KommuneVert® med høy gevinstrealisering

    Procon Digital KommuneVert® er en fleksibel skyløsning for kommuner siden 2005, som enkelt tilpasses og oppdateres. Mange norske og svenske kommuner har spart betydelige beløp med digitale mottak.

    • Leveres med ulikt innhold tilpasset den enkelte kommune
    • Dropin-valg gir høy effektivitet med direkte varsling til riktig avdeling
    • Alltid oversikt over besøkende
    • Enkel tilgang til evakueringslister ved f.eks. brann
    • Statistikker gir kommunen komplett oversikt over aktivitet og dropin-behov for kommunen
    • Mulighet for taxibestilling
    • Digitalt besøksbevis
    • Procon Digital KommuneVert® fås i ulikt design og størrelse.
    • Muligheter for meget høy gevinstrealisering
    • Tilfredsstiller GDPR
    • Kan integreres mot en rekke andre løsninger innen Procon Cloud, og mot en rekke eksterne APIer
    • Mange flere ulike mulige innholdskombinasjoner
    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon Digital KommuneGuide ISK

    Procon Digital KommuneGuide ISK

    Procon Digital KommuneGuide ISK

    Procon Digital KommuneGuide ISK – Interaktiv, Selvbetjent Kommune – er en komplett digital selvbetjeningsløsning som tilfredsstiller fastsatte krav til sikker og trygg tilgjengelighet til offentlige tjenester.

    Procon Digital KommuneGuide ISK er utviklet i samarbeid med norske kommuner siden 1999. Løsningen består av en rekke ulike moduler, og tilpasses enkelt til de ulike kommuners behov for økt service og tilgjengelighet overfor brukerne.

    Vi har levert uttallige Procon Digital KommuneGuide ISK-løsninger til norske kommuner siden 1999. Procon ISK er en del av produktgruppen Procon DigitalKommune.

    Kontakt oss →

    Procon Digital KommuneGuide ISK er beregnet plassert der folk ferdes – ute eller inne

    Gjennom lokale kommuneportaler guides brukeren enkelt frem til den ønskede offentlige informasjon basert på kommunens ordinære digitale informasjon. I tillegg presenteres andre offentlige instanser som f.eks. NAV. Det kan også gis tilgang til f.eks. lokal turistinformasjon, aktuelle kulturaktiviteter, lokalt kartsøk, kollektivtrafikk, m.m.

    Med Procon Digital KommuneGuide ISK kan kommunen enkelt redigere innholdet selv, og legge ut nyheter og andre aktuelle temaer.

    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon IPS RoomManager

    Procon IPS RoomManager

    Procon IPS-E™ RoomManager

    Procon IPS-E™ RoomManager gir en effektiv planleggings- og visningsmulighet for hvert av møterommene i organisasjonen.

    Procon IPS-E™ RoomManager er en komplett informasjons- og bookingløsning for virksomhetens møterom der man enkelt får tilgang til møteromsinformasjon direkte på små 10’’ touchskjermer plassert rett utenfor møterommene. På skjermene vises om møterommet er ledig eller ikke ved hjelp av tydelige røde eller grønne lys på skjermene i kombinasjon med opplysninger om møterommet. Procon IPS-E™ RoomManager gir også mulighet til å booke møterommet direkte på skjermen, og slik øke bruksfrekvensen og kapasitetsutnyttelsen på møterommene.

    Les mer →

    Effektiv kapasitetsutnyttelse av møterommene

    Procon IPS-E™ RoomManager er dynamisk integrert med virksomhetens Exchange Server der reservasjonen av møterommet skjer gjennom Outlook eller direkte på systemets skjerm utenfor møterommet. Hvilke møter som skal vises på informasjonsskjermen tilpasses virksomhetens behov. Skjermen kan settes opp til å vise alle møter på det det angjeldende møterom, eller bare møter som møteinnkaller spesifiserer.

    Procon IPS-E™ RoomManager har følgende viktige kjennetegn:

    • Reserver via Outlook eller direkte på touchskjermen
    • Unngå dobbeltreservasjoner og avbrudd i møter
    • Helintegrert med MS Exchange, MS Outlook og Office 365
    • Reserver, avslutt eller forleng møtet direkte på touchskjermen 
    • Reservasjoner i Procon IPS-E™ RoomManager og Outlook synkroniserer automatisk
    • Gjør reservasjonen din synlig for alle
    • Krever ingen installasjon på Exchange-serveren
    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon IPS™ InfoTV

    Procon IPS™ InfoTV

    Procon IPS™ InfoTV

    Lag dine egne profesjonelle spillelister.

    Procon IPS™ InfoTV er en effektiv Digital Signage-software for etablering og styring av profesjonelle spillelister for bruk på Procon Digitale Skilt og Procon DigiClean™.

    Nå kan du profilere din bedrift på en enkel, effektiv, profesjonell og rimelig måte ved bruk av storskjermer plassert i resepsjonen, butikken, ustillingsvinduet eller andre steder der dine kunder og kontakter ferdes.

    Procon IPS™ Digitale Skilt er en komplett løsning for webbaserte informasjons- og reklameskjermer for plassering innvendig i f.eks. resepsjoner, i butikken eller som spesialløsning i utstillingsvinduer med særskilt sterke lysflater. Procon IPS™ Digitale Skilt leveres også som videovegger, og som komplette LED-vegger.

    Les mer →

    Procon IPS™ InfoTV leveres som separatløsninger for storskjermer og kan enkelt kombineres med Procon IPS™ Møteromsvisning

    • Profilér dine produkter og tjenester på en profesjonell og effektiv måte
    • Øk oppmerksomheten med mer levende profilering og gode blikkfang
    • Lag enkelt profesjonelle informasjons- og/eller reklameplakater
    • Legg enkelt ut bilder eller video. Endre budskapet raskt og enkelt via web
    • Enkel drag & drop-løsning gjør deg til en profesjonell skaper av flotte spillelister
    • Kombiner med automatisk henting av informasjon via RSS-nyhetskilder
    Les mer om Procon IPS™ Møtesromsvisning →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon Visit Besøkssystem

    Procon Visit Besøkssystem

    Procon Visit Besøkssystem

    Procon Visit Besøkssystem er en markedsledende digital besøksregistrering og gjestebok der den besøkende selv registrerer seg inn via en digital selvregistreringsterminal. Etter innregistrering sendes det automatisk en SMS og/eller en E-mail til den som venter besøk om at gjesten er kommet.

    Procon Visit Besøkssystem, som er et skybasert besøkssystem innen Procon Skyløsning – Procon Cloud, har en rekke ulike moduler som tilpasses det enkelte brukersted, herunder bl.a. dropin-løsninger.

    Kontakt oss →

    Markedsledende digital besøksregistrering og gjestebok

    • Passer for både små og store bedrifter og virksomheter
    • Tilpasses enkelt den enkelte lokasjon som skal ta i mot besøkende
    • Mange ulike opsjonsmuligheter inkludert
    • Automatisk eller manuell synkronisering mot ansattedata
    • Universelt utformet for bevegelseshemmede og personer med synsnedsettelse
    • Tunge referanser innen offentlig sektor og privat næringsliv
    • Utviklet av Procon Digital, og tilpasset Procon Digitale Infokiosker
    • Brukes daglig av mange tusen mennesker

    Full integrasjon med Telenor MBN

    Procon Visit Besøkssystem er valgt av Telenor Bedrift på Telenors Mobile BedriftsNett (MBN), og som gir brukere av Telenor MBN mulighet for full digital besøksløsning på smarttelefonen.

    Procon Visit Besøkssystem fås i ulike løsninger og prisklasser. Dette gir også fullintegrasjon mot ansattestatus på alle Procon Digitale Verter.

    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon Talk™

    Procon Talk™

    Procon Talk™ – Unviversell utforming for personer med synsnedsettelse

    Procon Digital har utviklet Procon Talk™ som en egen mottaksløsning for personer med synsnedsettelse som kommer til kommunehuset, og som tilfredsstiller krav til universell utforming.

    Procon Talk™ er en talestyrt digital besøksløsning som leveres sammen med Procon Digital KommuneVert®, og som er beregnet på å ta imot besøkende med synsnedsettelse med en sømløs opplevelse ved å kombinere lyd, bilde og nærhetsdeteksjon.

    Procon Talk™ leveres sammen med Procon Digital KommuneVert®, og tilfredsstiller krav til universell utforming for personer med synsnedsettelse. Som en modul i Procon Digital KommuneVert® tilfredsstiller den komplette løsningen også kombinasjonen med funksjon for bevegelseshemmede med automatisk senking av teksten på skjermen til riktig betjeningshøyde.

    Kontakt oss →

    Procon Talk™ og Procon Digital KommuneVert®

    Når en person nærmer seg ønskes vedkommende velkommen gjennom en lyddusj montert i taket. Systemet aktiverer mikrofonen for å ta imot tydelige instruksjoner og informasjon fra den besøkende som kan stille spørsmål eller gi kommandoer ved hjelp av stemmen. Systemet vil respondere både visuelt på skjerm og gjennom lyd.

    Hovedkomponentene i Procon Talk™ inkluderer en nærhetssensor, en mikrofon og en høyttaler, og leveres sammen med Procon Digital KommuneVert®. Alt styres av en sentral enhet som kobler sammen alle komponentene for å skape en engasjerende og interaktiv opplevelse for den besøkende.

    • Interaktiv digital besøksløsning som kombinerer lyd og nærhetsdeteksjon
    • Aktiverer mikrofon og lyd når en besøkende kommer nær
    • Besøkende kan gi stemmekommandoer og få svar gjennom en lyddusj plassert i taket
    • Nærhetssensor, mikrofon, skjerm og høyttaler styres av en sentral enhet
    • Skaper en engasjerende og brukervennlig opplevelse for den besøkende
    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon DigitalKø™

    Procon DigitalKø™

    Procon DigitalKø™

    I Procon DigitalKø™ kan det etableres flere typer samtidige køer, og leveres med og uten fysisk kølapp. Gjennom køsystemets statistikkgenerator kan man enkelt bringe ”synsing over til kunnskap” gjennom en klar og entydig dokumentasjon på kundetrafikken inne i lokalet.

    Procon DigitalKø™ leveres med en touchskjerm for kundemottaket plassert innenfor inngangsdøren der du selv kan redigere tekst og styring av hvilken kasse/skranke den enkelte touchknapp skal styre kunden mot.

    Procon DigitalKø™ kan også fullintegreres med de andre produktene og løsningene til Procon Digital, bl.a. innen Procon DigitalKommune™, Procon DigitalBank™ og Procon DigitalResepsjon™ for å skape en komplett og effektiv selvbetjeningsform uten at det går ut over ønsket om å møte den besøkende med et ansikt.

    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon InfoSøk for Sykehjem og helsehus

    Procon InfoSøk for Sykehjem og helsehus

    Procon InfoSøk for Sykehjem og helsehus

    Procon InfoSøk for Sykehjem og Omsorgsboliger er en effektiv interaktiv informasjonsløsning for beboere, pårørende, besøkende og ansatte ved sykehjem og omsorgsboliger. Løsningen er utviklet i samarbeid med norske sykehjem siden 2005, og tilfredsstiller krav til personvern i h.h.t. GDPR.

    Procon InfoSøk for Sykehjem og Omsorgsboliger består av en selvbetjent, interaktiv infokioskløsning plassert i sykehjemmets inngangsareale. Her blir brukeren guidet gjennom infokioskens startportal frem til den informasjonen man søker.

    Ved hjelp av databaseløsningen Procon PeopleSearch kan man enkelt ved hjelp av tastetrykk på infokioskskjermen finne frem til den enkelte beboer eller ansatt, hvilken avdeling de tilhører og få en beskrivelse av hvor i bygningen man skal gå.

    Kontakt oss →

    Procon Digital HelseVert er en skybasert løsning utviklet av Procon Digital, og er en modul innen Procon Cloud

    Procon Digital HelseVert er en effektiv digital mottaks- og informasjonsløsning med full oversikt over alle besøkende og full smittesporing. Løsningen er spesielt beregnet på helsehus.

    Besøkende til helsehuset blir møtt av den digitale smittevernkiosken Procon DigiClean der besøkende effektivt får rengjort sine hender gjennom enhetens laserstyrte håndspriting. På skjermen på Procon DigiClean registrerer den besøkende seg inn på helsehuset. Dette gjøres enten ved å registrere seg for å besøke pasient, eller for f.eks. rehabilitering, som leverandør eller lignende.

    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

  • Procon DigitalKommune™

    Procon DigitalKommune™

    Procon DigitalKommune™

    Gjennom Procon DigitalKommune™ skaper man mer aktivitet der kommunens besøkende oppholder seg. Samtidig får kommunen vist frem mer av kommunens øvrige tjenester.

    Procon DigitalKommune™ er en produktgruppe satt sammen av flere ulike digitale løsninger beregnet for kommunesektoren. Produktene i Procon DigitalKommune™ kan fullintegreres med hverandre. Dette skaper en komplett og effektiv selvbetjeningsform inne på innbyggermottaket uten at det går ut over ønsket om å møte den besøkende med et ansikt.

    Produktene i Procon DigitalKommune™ fungerer utmerket hver for seg, De kan også integreres med hverandre. Dette gjør at man oppnår en fullintegrert digital løsning for økt effektivisering i kommunens fysiske møte med sine kunder.

    Kontakt oss →

    Procon Talk™ – Unviversell utforming for personer med synsnedsettelse

    Procon Digital har utviklet Procon Talk™ som en egen mottaksløsning for personer med synsnedsettelse som kommer til kommunehuset, og som tilfredsstiller krav til universell utforming.

    Procon Talk™ er en talestyrt digital besøksløsning som leveres sammen med Procon Digital KommuneVert®, og som er beregnet på å ta imot besøkende med synsnedsettelse med en sømløs opplevelse ved å kombinere lyd, bilde og nærhetsdeteksjon.

    Procon Talk™ leveres sammen med Procon Digital KommuneVert®, og tilfredsstiller krav til universell utforming for personer med synsnedsettelse. Som en modul i Procon Digital KommuneVert® tilfredsstiller den komplette løsningen også kombinasjonen med funksjon for bevegelseshemmede med automatisk senking av teksten på skjermen til riktig betjeningshøyde.

    Les mer om Procon Talk™ →

    Relaterte produkter og løsninger

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

  • Procon Digital HelseVert™

    Procon Digital HelseVert™

    Procon Digital HelseVert™

    Procon Digital HelseVert™ er en effektiv digital mottaks- og informasjonsløsning med full oversikt over alle besøkende og full smittesporing. Løsningen er spesielt beregnet på helsehus.

    Procon Digital HelseVert™ er en skybasert løsning utviklet av Procon Digital, og er en modul innen Procon Cloud.

    I tillegg har administrasjonen tilgang til full Procon Smittesporing, der all innregistrering blir kontinuerlig lagret i 14 dager. Procon Digital HelseVert™ tilfredsstiller ellers alle krav innen GDPR.

    Kontakt oss →

    I Procon Digital HelseVert™ finner man enkelt frem til hvordan man skal finne frem på helsehuset

    På helsehusene finner man gjerne alle kategorier pasienter og årsaker til at pasientene er på helsehuset. Dette betyr da også at det er alle kategorier besøkende. Brukervennligheten på Procon Digital HelseVert™ er derfor av største betydning.

    • Full kontroll på alle besøkende
    • Komplett smittesporingsoversikt over de siste 14 dager
    • Evakueringsliste gjennom Procon Cloud
    • Full håndspriting direkte i den Digitale HelseVerten
    • Bestill taxi eller få oversikt over kollektivtrafikken
    • Besøkende kan registrere sin parkering
    • Leverandører trenger ikke å forstyrre ansatte
    • Informasjon til pårørende
    • Egen infoløsning for ambulansepersonell
    Kontakt oss →

    Vil du vite mer om
    våre løsninger?

    Ta kontakt med en av våre eksperter, så hjelper vi deg.

    Relaterte produkter og løsninger

toggle icon