- Kategorier:
- Innholdsløsninger
Procon DigitalResepsjon™ – en integrert digital selvbetjeningsløsning
Procon DigitalResepsjon™ er en produktgruppe satt sammen av flere ulike digitale løsninger spesielt beregnet for kontorlokaler. Produktene i Procon DigitalResepsjon™ kan fullintegreres med hverandre for å skape en komplett og effektiv selvbetjeningsform inne resepsjonen uten at det går ut over ønsket om å møte den besøkende med et ansikt.
Med Procon DigitalResepsjon™ får man et effektivt selvbetjent digitalt besøksmottak.
Alle løsningene i Procon DigitalResepsjon™ er skyløsninger tilknyttet Procon Skyløsninger – Procon Cloud, noe som skaper en stor fleksibilitet med tanke på å tilpasse til det enkelte behov.
Alle løsningene som inngår i Procon DigitalResepsjon™ skaper den nødvendige avstand mellom mennesker i et resepsjonsområde. Løsningene tilfredsstiller derfor krav og anbefalinger fra helsemyndighetene i forbindelse med Koronautbruddet.
Produktene i Procon DigitalResepsjon™ fungerer utmerket hver for seg, men kan også integreres med hverandre slik at man oppnår en fullintegrert digital løsning for økt effektivisering. Produktene i Procon DigitalResepsjon™ tilfredsstiller kravene til personvern i h.h.t. GDPR.
Gjennom Procon DigitalResepsjon™ skaper man aktivitet i resepsjonsområdet samtidig som resepsjonen vil være fullstendig selvbetjent gjennom digital informasjon og innsiktsmuligheter.
Blant produktene innen Procon DigitalResepsjon™ finner du bl.a.
- Procon Visit Besøkssystem
- Procon IPS Møteromsvisning
- Procon IPS Leietakeroversikt
- Procon IPS RoomManager
- Procon IPS Digitale Skilt
- Procon IPS InfoTV
- Procon DigiClean™
- Procon Classic Infokiosk
- Procon Infokiosker
Smittesporing COVID-19
I adminområdet til Procon Visit Besøkssystem får man full oversikt over samtlige registrerte besøkende de siste 30 dager.
Ved behov for smittesporing kan man hurtig hente ut disse opplysningene og få full oversikt over hvilke ansatte som har fått besøk, og hvem som har besøkt de.
Disse opplysninger kan også hentes ut på fil og eksporteres til helsemyndighetene.
Effektiv utnyttelse av møterommene – alt basert på Outlook
Procon IPS-E™ RoomManager er et produkt innen produkt- og løsningsfamilien Procon IPS™ Digitale Skilt, og er en naturlig del av Procon DigitalResepsjon der ulike digitale løsninger integreres for en helhetlig digital effektivitetsprofil i virksomheten.
Vi setter også opp komplette bookingportaler for deg der du på en enkel måte kan gi flere tilgang til møteromsoversikten, også eventuelle leietakere med felles møterom.
Procon IPS-E™ RoomManager kombineres gjerne med bl.a.
- Procon Digital RoomManager
- Procon IPS™ Møteromsvisning
- Procon Visit Besøk
- Procon IPS™ InfoTV
- Procon infokiosker
Procon DigiClean™ effektiv mot COVID-19
Da Koronautbruddet stengte Norge ned den 12. mars 2020, startet Procon Digital utviklingen av en produktløsning med fokus på kombinasjon av digital informasjon og hånddesinfeksjon. Etter 4 måneders utvikling og testing ble Procon DigiClean™ lansert for enkel gjennomføring av hånddesinfeksjon på steder der folk ferdes. Procon DigiClean™ har mange fine finesser, bl.a. automatisk varsling når den 5-liter store tanken begynner å bli tom, og også automatisk tilsendt håndsprit i posten. Les mer om Procon DigiClean™…
Ta kontakt med oss om du ønsker ytterligere informasjon eller pristilbud. Klikk HER for å registrere deg på våre nyhetsbrev.